اون واقعی نیست و من نمیتونم واقعیش کنم
 
صنم کوچولوی نا بخشوده

قتل عام رومئوی کثیف به دست ژولیت دوست داشتنی

 
 

اون واقعی نیست و من نمیتونم واقعیش کنم
ارسال شده در سه شنبهبرچسب:, -
مثل اینکه اون خودشو مزین کرده درون وجود من
امتداد میده سرتاسر شرمساری منو
تمام زجر و عذاب و درد من
تراوش کرد درونم و منو پوشوند
من هرکاری میکنم تا اونو برای خودم داشته باشم
فقط برای اینکه اونو برای خودم داشته باشم
حالا نمیدونم چکار کنم
نمیدونم چکار کنم
وقتی اون منو ناراحت میکنه
اون برای من همه چیه
خوابی که تابیر نشده (خواب دست نیافتنی)
عشقی که هیچ کس اونو نشناخته
دست نیافنی
اون یک افسانست که من باید بهش ایمان بیارم
تنها چیزیکه نیاز دارم تا اینو به حقیقت تبدیل کنم، یه دلیل دیگس
من نمیدونم باید چکار کنم
من نمیدونم چکار کنم، وقتی اون منو ناراحت میکنه
ولی من نمیزارم که این درون من نقش پیدا کنه
من نمیزارم که این درون من نقش پیدا کنه
من نمیزارم که این درون من نقش پیدا کنه
من نمیزارم که این درون من نقش پیدا کنه
یه گرفتگی توی گلوی من، خفگی
پارگی قطعات (پارگی گلو)، من نمی خوام، نه
من نمیخوام اینطوری باشم، ولی
من نمیزارم که این درون من نقش پیدا کنه
اون واقعی نیست
من نمی تونم اونو واقعی کنم
اون واقعی نیست
من نمی تونم اونو واقعی کنم
اون منو دوست نداره
من نمیتونم عاشقش کنم
من اونو دوست دارم
اون نمیزاره فراموشش کنم

 



نظرات شما عزیزان:

bahare
ساعت11:08---26 مهر 1390
سلام وبلاگت قشنگه
منوبلینکی خوشحل میشم .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده یه نفری